# #

25 Ιουλ 2013

Δεν θα ξ α ν α κ ο ι μ η θ ώ.... Θα μείνω Αγρυπνος.

Οταν έπεσα για ύπνο ήμουν Εργαζόμενος.
 ή συνταξιούχοςή μικρομεσαίος εμποράκος.
Οταν ξύπνησα ήμουν Ανεργος.
ή με μισή σύνταξηή κλειστό μαγαζί.


Οταν έπεσα για ύπνο ήμουν ..Συνειδητός Πολίτης.
ή έντιμος επαγγελματίαςή περήφανος Γέροντας.
Οταν ξύπνησα ήμουν διεφθαρμένος και κοπρίτης.
ή λαμόγιοή απόβλητο Ζωής.
Οταν έπεσα για ύπνο για δύο πράγματα ήμουν σίγουρος.

α) Πως είμαι Ανθρωπος και Πολίτης.

β) Πως ΟΛΑ όσα έβλεπα, ένοιωθα και πίστευα 
ΥΠΑΡΧΟΥΝ και είναι ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Ο Ηλιος, η Πίνδος, η Σάμος, ο Αέρας, το Αιγαίο.
Η Δημοκρατία, η Δικαιοσύνη, οι Πανανθρώπινες Αξίες.

Οταν ξύπνησα ΟΛΑ ήταν χαμένα.
Υποθηκευμένα. Προς πώληση.
.......................................................................

Τ΄ορκίζομαι.
Δεν θα  ξ α ν α κ ο ι μ η θ ώ.
Θα μείνω Αγρυπνος.

 Να φυλάξω όσα σχολειά και νοσοκομεία είναι
ακόμα ανοιχτά. 

Να Ξεσηκώσω τα Καταδικασμένα Νιάτα. 

Να Στηρίξω τα απελπισμένα Γερόντια.

Να Υπερασπιστώ τη Χώρα. Τη Δημοκρατία. 

Τις νέες Θερμοπύλες.

Τ΄ορκίζομαι.
Δεν θα ξανακοιμηθώ.

2 σχόλια:

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.