# #

5 Νοε 2017

Γιατί άραγε ξεπουλάνε οι δοσίλογοι πολιτικοί μας τον εθνικό πλούτο και τις υποδομές της χώρας μας;

Χρυσωρυχείο για τη γερμανική Fraport τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια σύμφωνα με την Handelsblatt 



Γελούν και τα μουστάκια των Γερμαναράδων... 

Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα που δείχνει τον πραγματικό σκοπό των μνημονίων. 

Γιατί άραγε ξεπουλάνε οι δοσίλογοι πολιτικοί μας τον εθνικό πλούτο και τις υποδομές της χώρας μας; 

Ποιος τελικά είναι ο σκοπός των επικυρίαρχων μας;  

Λέτε μήπως για το καλό μας; 
Φυσικά και όχι αδέρφια. 

Ο κυρίαρχος στόχος τους ήταν και είναι αυτό το οικόπεδο - γωνία που λέγεται Ελλάδα, ιδιωτική και δημόσια περιουσία. Το πήραν, το παίρνουν, και τώρα δρέπουν τους καρπούς αυτής της τακτικής. 

 Το μόνο πρόβλημα,  είναι οι ντόπιοι ιθαγενείς αυτού του τόπου. 
Θέλουν να τους ξεκάνουν για να μπορούν να κάνουν ανενόχλητοι την δουλειά τους. Και θα το πετύχουν αδέρφια αν δεν τους σταματήσουμε, να είστε σίγουροι για αυτό. 

Κανένας, ποτέ, δεν κέρδισε μια μάχη, έναν πόλεμο, χωρίς αντίσταση, χωρίς αγώνα. Στο τέλος, τέλος ένα θα είναι το δίλημμα και να μου το θυμηθείτε: Η εμείς Ή αυτοί. Άλλη επιλογή δεν θα έχουμε. 


Με τίτλο «Η Ελλάδα γίνεται πηγή εσόδων (για τη Γερμανία)» παρουσιάζει η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt τα υπερκέρδη που φέρνουν στη γερμανική Fraport, τα περιφερειακά αεροδρόμια που παραχωρήθηκαν με μία αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση.
Η εφημερίδα επισημαίνει ότι τα κέρδη ξεπέρασαν και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις αναλυτών καθώς η Fraport Greece προσέφερε στον όμιλο 180 εκατομμύρια ευρώ.
Πιο αναλυτικά κατά το πρώτο 9μηνο του 2017, καταγράφεται αύξηση 13,7% στα έσοδα του Ομίλου, τα οποία διαμορφώνονται σε 2,23 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου, στις εξωτερικές υπηρεσίες και δραστηριότητες στις οποίες ανήκει μεταξύ άλλων η διαχείριση των 14 αεροδρομίων της Ελλάδας, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 51,2% και διαμορφώθηκαν σε 631 εκατ. ευρώ, κυρίως χάρη των ελληνικών αεροδρομίων, τα οποία παρουσίασαν αύξηση εσόδων κατά 181,4 εκατ. ευρώ.
Παρά τα αυξημένα κόστη, τα έσοδα προ φόρων του εν λόγω τομέα της Fraport αυξήθηκαν κατά 77,8% και διαμορφώθηκαν σε 280,1 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, η Fraport Greece είχε έσοδα προ φόρων της τάξης του 1,06 δισ. ευρώ και αποτέλεσμα 29 εκατ. ευρώ. Tα λειτουργικά αποτελέσματα της Fraport Greece οδήγησαν σε σημαντική αύξηση λειτουργικών ταμειακών ροών του ομίλου, επηρεάζοντας τις ελεύθερες ταμειακές ροές οι οποίες αυξήθηκαν κατά 77,8 εκατ. ευρώ σε 3,8 δις. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 25,1%.
Η επιβατική κίνηση στα 14 ελληνικά αεροδρόμια κατά το τρίτο τρίμηνο του 2017 αυξήθηκε κατά 9,7% και διαμορφώθηκε σε 14,2 εκατ., ενώ για το 9μηνο, η Fraport Greece κατέγραψε αύξηση 10,5% στην επιβατική κίνηση και 23,9 εκατ. επιβάτες.
Όσον αφορά τις προβλέψεις του ομίλου για ολόκληρο το 2017, συμπεριλαμβανομένων των ελληνικών αεροδρομίων, τα έσοδα αναμένεται να φθάσουν τα 2,9 δισ. ευρώ, και τα έσοδα προ φόρων θα κυμανθούν από 980 εκατ. ευρώ έως 1 δισ. ευρώ.
Επίσης, ο όμιλος αναμένει αύξηση της επιβατικής κίνησης στα 14 ελληνικά αεροδρόμια κατά 10% για το σύνολο της χρονιάς.
Η πώληση των αεροδρομίων θεωρείται σαν μια από τις πιο σκανδαλώδεις εκχωρήσεις δημόσιας περιουσίας σε παγκόσμιο επίπεδο όχι μόνο λόγω του εξευτελιστικά χαμηλού αντιτίμου αλλά και των αποικιακών όρων τους οποίους αποδέχθηκε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Υπενθυμίζουμε ότι τις λεπτομέρειες της πώλησης καθόρισε για την ελληνική πλευρά θυγατρική της εταιρείας Lufthansa, η οποία συμμετέχει στο μετοχικό σχήμα της Fraport. Ο αγοραστής δηλαδή καθόριζε τις λεπτομέρειες της πώλησης.
Την ίδια στιγμή η εταιρεία φέρεται να απαιτεί από τους Έλληνες φορολογούμενους να πληρώσουν 70 εκ. ευρώ ως “αποζημίωση” για την κατάσταση που έλαβαν τα αεροδρόμια.


1 σχόλιο:

  1. Το γαϊδούρι που χασκογελά δεξιά ο κοπελούζος είναι;
    Χαίρεται για το κατάντημα και ξεπούλημα της χώρας.
    'Όλοι αυτοί οι αλήτες βάζουν πάνω απ' όλα το κέρδος τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.