# #

7 Ιαν 2018

Δήμος Δίου-Ολύμπου...Φράξε κι εσύ ένα οικοπεδάκι μπροστά στο κύμα - Μπορείς


Αλήθεια Δήμαρχε..Να φράξω κι εγώ λίγο από την παραλία;

Κατόπιν θα φυτέψω μερικές δάφνες ή πεύκα ή κουτσουπιές, ότι να ναι τέλος πάντων.

Μετά θα ρίξω και λίγο τσιμεντάκι (δε θα είμαι ο πρώτος).

Στη συνέχεια θα ...
κάνω ένα κιόσκι.

Θα περάσουν κανα δυο χρονάκια ..θα το μετατρέψω σε χτιστό πάρκιγκ.. για αυτοκίνητο ή βάρκα.

Ή μπορεί να πάρω καμιά καλύβα από χαρτόνια (αλλά καλά χαρτόνια,χοντρά) και να κάνω τις διακοπές μου ή μπορεί να κάνω και καμιά δουλίτσα να βγάζω και κάνα ψιλαδάκι- κρίση έχουμε...




 Εντάξει...δε θα πειράξει και κανέναν να το κάνω αργότερα και  μια γκαρσονιερίτσα..θα πειράξει...??

Ε...τόσα χρόνια δε πείραξε κανέναν...

Αν κάνω και εγώ μία μικρή γκαρσονιέρα-μικρή όμως,δε θέλω και να προκαλέσω- θα ενοχλήσω????


Μπορώ κι εγώ Δήμαρχε;;;





 ΥΣ... Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω κάποιον ή κάποιους που όλοι γνωρίζουμε, ότι είναι παράνομοι..έτσι?
Πολύ πιθανόν να έχουν πάρει άδεια από το κράτος για να φράξουν,να ρίξουν το τσιμεντάκι τους, να κάνουν μια μικρούλα γκαρσονιερίτσα πάνω στην άμμο -  διαφορετικά πως αλλιώς θα χτίζανε, δεν είμαστε και εντελώς μπουρδέλο στο Ελλαδιστάν..Ετσι?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.